Blog > Komentarze do wpisu

Co je軼 przed i po treningu?

ZAPAMIETAJ!

• Wci庵u dnia spo篡waj minimum 3-4 posi趾i
• Staraj sie je je嗆 w miar o jednakowych porach , bowiem organizm wtedy najlepiej wykorzystuje dostarczane mu sk豉dniki
• Przerwy miedzy posi趾ami nie powinny by d逝窺ze niz. 3-4 godziny
• Unikaj wszelkich bezwarto軼iowych przek御ek , takich jak s這dycze , chipsy itp.
• Pami皻aj , ze najwa積iejsze jest 郾iadanie
• Je瞠li nie masz czasu lub mo磧iwo軼i na przygotowanie pe軟owarto軼iowego posi趾u , zmiksuj sobie od篡wk weglowodanowo-bialkowa (np. Super Mass 3200)
• Najlepiej jak przygotujesz wszystkie posi趾i jeszcze przed wyj軼iem z domu. Ka盥y z nich mo瞠sz zapakowa w osobny pojemnik przeznaczony do 篡wno軼i.

ZAPAMIETAJ!

• Je瞠li nie zauwa瘸sz efekt闚 w przyro軼ie masy mi窷niowej oraz t逝szczowej , powiniene koniecznie zwi瘯szy energetyczno嗆 swojej diety
• Spo篡waj cz窷ciej tzw. „bomby kaloryczne”. W tym celu dotychczasowe posi趾i wzbogacaj odzywkami typu gainer (np. Super mass 3200) lub wysokoglikemicznymi produktami w璕lowodanowymi z niska zawarto軼i t逝szczu , np. pieczywo pszenne z d瞠mem , suszone owoce , mi鏚 , wyroby cukiernicze , lody
• Posi趾i wysokoenergetyczne powiniene spo篡wa w godzinach poprzedzaj帷ych treningi , a tak瞠 po ich zako鎍zeniu
• Nie jadaj zbyt kalorycznych posi趾闚 na koniec dnia , gdy potrzeby energetyczne organizmu malej , a nadmiar kalorii w璠ruje do kom鏎ek t逝szczowych.
• Najbardziej tre軼iwe powinno by 郾iadanie i posi貫k potreningowy. Dobrym sposobem jest wrzucenie odpowiednich produkt闚 篡wno軼iowych do miksera i robicie ich do postaci p造nnego kokta

廝鏚這

czwartek, 06 sierpnia 2009, mojtrening

Polecane wpisy