Blog > Komentarze do wpisu

Poradnik dla zabieganych, czyli szybkie i zdrowe posi趾i z mro穎nymi daniami

Poradnik dla zabieganych, czyli szybkie i zdrowe posi趾i z mro穎nymi daniamiCzy zdrowe od篡wianie i kr鏒ki czas przyrz康zania potraw mog i嗆 w parze? Jak zapewni sobie pe軟owarto軼iowy posi貫k i przy okazji nie sp璠zi ca貫go dnia w kuchni? Dlaczego warto spo篡wa warzywa kapustne?
 
Dla wszystkich zabieganych, zaj皻ych, odk豉daj帷ych posi趾i na p騧niej, marudz帷ych przy jedzeniu warzyw, a jednocze郾ie pragn帷ych od篡wia si zdrowo i 鈍iadomie odpowie na powy窺ze pytania Malgorzata Kujawiak, Manager ds. Handlu i Marketingu z firmy Aves Sp. z o.o.

Doskonale wszystkim znane warzywa kapustne: broku i kalafior – to skarbnica witamin i sk豉dnik闚 od篡wczych. Niestety ze wzgl璠u na czas przygotowania oraz specyficzny smak i zapach nie goszcz w naszym jad這spisie zbyt cz瘰to. Jak nie zrezygnowa z ich obecno軼i w diecie bez uszczerbku na wolnym czasie i przy okazji cieszy si doskona造m smakiem i ciekaw form podania, opowie specjalista z firmy Aves.

Dania zawsze na czas

Po酥iech i brak umiej皻no軼i kulinarnych to najcz瘰tsze powody chaotycznego od篡wiania si. Podjadane w ci庵u dnia dla zabicia g這du snaki i s這dycze nie s w jednak stanie zast徙i ciep造ch posi趾闚, b璠帷ych podstaw dla prawid這wego funkcjonowania organizmu. „Potrawy garma瞠ryjne idealne s dla os鏏 篡j帷ym w biegu, dla kt鏎ych priorytetem jest szybko嗆 przygotowania posi趾u, przy jednoczesnym zachowaniu jego wysokiej jako軼i od篡wczej. Kilkuminutowa obr鏏ka termiczna - dok豉dnie 4-5 minut na rozgrzanym oleju w temperaturze 150 – 160 stopni C w przypadku Broku逝 i Kalafiora panierowanego firmy Aves, jest tego najlepszym przyk豉dem. W zaledwie kilka chwil mo瞠my zapewni sobie i swoim bliskim ciep造 i od篡wczy posi貫k” – t逝maczy Ma貪orzata Kujawiak. Warto wspomnie, 瞠 czas, kt鏎y po鈍i璚amy na przyrz康zanie potraw garma瞠ryjnych mo瞠 by wprost proporcjonalny do ich jako軼i. „Firma Aves zapewnia odbiorcom produkty zgodne ze standardami i normami Unii Europejskiej, a wyroby produkowane s wy陰cznie z najlepszych surowc闚. Nowo軼i AVES – Broku panierowany i Kalafior Panierowany, pochodz ze starannie wyselekcjonowanych warzyw, od sprawdzonych dostawc闚. K豉dziemy nacisk r闚nie na walory wizualne i smakowe, dlatego r騜yczki broku逝 i kalafiora zostaj delikatnie rozdzielone i obtoczone w naturalnej panierce, kt鏎a po obr鏏ce termicznej staje si pachn帷a i chrupi帷a” – wyja郾ia Pani Ma貪orzata.

Zdrowie zawsze w gotowo軼i

Broku造 wykazuj przede wszystkim dzia豉nie przeciwnowotworowe, za spraw aktywnych sk豉dnik闚 takich jak sulforan, beta – karoten, izotiocyjany, indol – karbinol i chlorofil. Sulforan, znajduj帷y si r闚nie w kalafiorze wspomaga uk豉d immunologiczny, pobudzaj帷 enzymy o dzia豉niu przeciwnowotworowym. Co wi璚ej, broku造 i kalafior to bogate 廝鏚這 minera堯w - fosforu, wapnia, potasu, manganu, 瞠laza, magnezu oraz witamin A, (beta – karotenu), B1, B2, B6, C, K, PP, kwasu foliowego i pantotenowego. Ze wzgl璠u na w豉軼iwo軼i zdrowotne, powinni鄉y je zatem spo篡wa jak najcz窷ciej, r闚nie w formie mro穎nej „ Broku i kalafior docenili ju staro篡tni Rzymianie i Grecy. To bardzo wa積e warzywa ze zdrowotnego punktu widzenia. B璠帷 odmian kapusty warzywnej, stanowi 廝鏚這 witaminy C, karotenu, wapnia i 瞠laza i innych wa積ych dla prawid這wego rozwoju organizmu substancji od篡wczych. Zdajemy sobie spraw, 瞠 wiele os鏏 obawia si mro穎nych potraw, poddaj帷 w w徠pliwo嗆 zar闚no w豉軼iwo軼i od篡wcze, jak i ich jako嗆. G喚bokie mro瞠nie jest jednak najlepsz form konserwacji 篡wno軼i, gdy pozwala zachowa witaminy, sole mineralne, sk豉dniki od篡wcze, kolor i smak pierwotnych produkt闚” – wyja郾ia Pani Ma貪orzata.

Oszcz璠no嗆 czasu przy r闚noczesnym zadbaniu o zdrowie jest mo磧iwe je郵i wyposa篡my nasz zamra瘸lk w dania garma瞠ryjne. Dzi瘯i nim mo瞠my wprowadzi do naszej diety warzywa kapustne, takie jak broku i kalafior, w ciekawej panierowanej postaci.

wi璚ej
 

wtorek, 11 grudnia 2012, mojtrening

Polecane wpisy