Tagi

czwartek, 01 stycznia 2015

Trening si這wy jest bardzo przydatny wszystkim tym, kt鏎zy walcz o dobr figur.

Naukowcy z Uniwersytetu Harvarda odkryli, 瞠 m篹czy幡i, kt鏎zy przez dwadzie軼ia minut dziennie wykonywali trening si這wy, cechowali si mniejszym wzrostem tkanki t逝szczowej wraz z wiekiem w por闚naniu z tymi, kt鏎zy sp璠zili tyle samo czasu jedynie na 獞iczeniach aerobowych.

Po陰czenie treningu si這wego i aerobowego daje optymalne rezultaty, m闚i eksperci. Jakkolwiek aktywno嗆 aerobowa daje lepsze efekty w zakresie pozbywania si tkanki t逝szczowej ni 獞iczenia si這we, wykonywanie tak瞠 tych ostatnich daje najsilniejszy skutek.

Naukowcy badali aktywno嗆 fizyczn, mas cia豉 i obw鏚 talii 10,5 tysi璚y zdrowych m篹czyzn w wieku powy瞠j 40 lat. Badania prowadzono w latach 1996 - 2008.

- Up造w czasu jest zwi您any z sarkopeni, utrat masy mi窷ni szkieletowych. Ocena samej masy cia豉 jest niewystarczaj帷a do badania zdrowego procesu starzenia si - wyja郾ia Rania Mekary z Harvard School of Public Health's Department of Nutrition. Pomiar obwodu talii jest lepszym wska幡ikiem zdrowego sk豉du cia豉 u os鏏 starszych. Wykonywanie treningu oporowego w po陰czeniu z 獞iczeniami aerobowymi mo瞠 pom鏂 ludziom starszym w zmniejszeniu ilo軼i t逝szczu w jamie brzusznej i zwi瘯szeniu lub zachowaniu masy mi窷niowej - dodaje Mekary.

Ci uczestnicy, kt鏎zy zwi瘯szyli ilo嗆 czasu po鈍i璚anego na trening si這wy do 20 minut dziennie, mieli mniejszy przyrost w talii (-0,67 cm) w por闚naniu z m篹czyznami, kt鏎zy podobnie wyd逝篡li 獞iczenia aerobowe (-0,33 cm) oraz panami wykonuj帷ymi prace w ogr鏚ku lub 獞icz帷ymi wchodzenie po schodach (-0,16 cm). M篹czy幡i, kt鏎zy prowadzili siedz帷y tryb 篡cia, zyskiwali najwi璚ej t逝szczu w talii.

廝鏚這: mojtrning.pun.pl - senior.pl
18:36, mojtrening , Trening kulturystyczny
Link
鈔oda, 31 grudnia 2014

Pope軟iamy je wszyscy, dok豉dnie i bez wyj徠ku. Zwykle najgorszym przeciwnikiem naszej dobrej diety i racjonalnego od篡wiania jest czas po鈍i璚any na przygotowywanie posi趾闚. S jednak i inne, z貫 demotywatory, przez kt鏎e zamiast wygl康a dobrze, wci捫 przybieramy na wadze.

Jem wtedy, kiedy mam czas - jeden z kluczowych b喚d闚 wp造waj帷ych nie tylko na nasze samopoczucie, ale r闚nie na nasz wygl康. 砰j帷 w po酥iechu zapominamy o 郾iadaniu, o kolacji przypominamy sobie w nocy. Tym samym nasz organizm z rana czuje si niedo篡wiony, a wieczorem jest zbyt syty. Szybko zaczyna odk豉da si t逝szcz w okolicy bioder i brzucha. Oczywi軼ie nie rozumiemy, 瞠 to wszystko tylko dlatego, 瞠 w naszej diecie kompletnie brakuje systematyczno軼i.
Jem to, co akurat mam pod r瘯 - nie planuj zakup闚, dzi瘯i kt鏎ym m鏬豚ym przygotowa sobie posi趾i na ca造 dzie. Dlatego, kiedy ju brakuje mi sk豉dnik闚 na zdrow kolacj, to zajadam si par闚kami, bu趾ami, czekoladkami i innymi paskudztwami, kt鏎e oczywi軼ie ze s這wem - zdrowe, nie maj nic wsp鏊nego.
Nie jadam w domu - g堯wnie dlatego, 瞠 nie mam czasu lub ochoty samodzielnie przygotowywa sobie posi趾i. Jem na mie軼ie i staram si nie my郵e o tym, 瞠 codziennie po造kam mn鏀two w璕lowodan闚, kt鏎e m鎩 organizm skrz皻nie odk豉da gdzie w organizmie. Tzw. miejskie 瘸rcie by mo瞠 bywa bardzo smaczne, ale czy naprawd chcesz codziennie zajada si produktami bogatymi wy陰cznie w t逝szcz i sk豉dnikami dziwnego pochodzenia.
Nie pij wody - zamiast tego rozkoszuj si w kawie, kt鏎a nap璠za m鎩 organizm do dzia豉nia. Pij te od czasu do czasu alkohol, dla rozrywki. Oczywi軼ie eliminuj帷 z diety wod, jeden z najwa積iejszych sk豉dnik闚 diety nara瘸my si na odwodnienie organizmu. Sk鏎a staje si szara, widocznie chora i pozbawiona blasku. Nawet najdro窺ze zabiegi kosmetyczne nie s w stanie zregenerowa jej tak, jak dwie szklanki czystej wody - oczywi軼ie niegazowanej.
Zamiast poradzi si dietetyka online na temat prawid這wej diety, dzia豉m na w豉sn r瘯. Oczywi軼ie wykonuj dzia豉nia po omacku, bo prawdopodobnie wcale nie wiem co jest dla mnie dobre, a co z貫.
 

13:54, mojtrening , Dieta i od篡wianie
Link
pi徠ek, 29 marca 2013

7 grzech闚 g堯wnych pope軟ianych podczas odchudzania

Dzisiaj postanowi豉, 瞠 od jutra przechodzisz na diet. Kt鏎y to ju raz? Na pewno nie pierwszy, prawda? Dobre ch璚i nie wystarcz, by zgubi ponadprogramowe kilogramy.
Nie martw si, nie jeste sama. Z najnowszych bada wynika, 瞠 kobiety po鈍i璚aj na odchudzanie 鈔ednio 17 lat swojego 篡cia i w豉郾ie tyle czasu s na diecie.

Jak wyliczyli badacze, kobieta w ci庵u ca貫go swego 篡cia chudnie 鈔ednio 9 razy. Niekt鏎e z nas odchudzaj si permanentnie. Wynika z tego, 瞠 nasze diety s nieskuteczne. Dlaczego tak si dzieje? Jakie pope軟iamy grzechy?

Wyliczy je mo積a jednym tchem: zbyt p騧no jemy 郾iadania, robimy za d逝gie przerwy mi璠zy posi趾ami, stosujemy monotonn i zbyt radykaln diet, nie podejmujemy aktywno軼i fizycznej, stawiamy sobie nierealne cele, por闚nujemy swoje wyniki z innymi. Przede wszystkim za jednak zbyt szybko wracamy do z造ch nawyk闚 篡wieniowych po sko鎍zonej kuracji odchudzaj帷ej. 砰jemy w wiecznej hu鈣awce: waga raz w g鏎, raz w d馧. To nie mo瞠 si uda!
Aby nasze starania by造 skuteczne przyda si dobry plan. Dobry plan to znaczy plan realny, taki, kt鏎y doprowadzi nas do wymarzonego efektu i utrzyma go przez d逝gi czas bez specjalnych wyrzecze. Odchudzanie zawsze warto zacz望 od kuracji oczyszczaj帷ej dzi瘯i, kt鏎ej przyspieszymy proces eliminacji toksyn z organizmu. Zalecana jest zw豉szcza wtedy, gdy odczuwamy zm璚zenie, cierpimy na zaparcia i b鏊e g這wy. To najcz瘰tsze oznaki, 瞠 narz康y wydalnicze mog造 zosta przeci捫one toksynami.
Sojusznikiem detoksykacji jest woda. Wskazane jest pi co najmniej 1,5-2,0 litry wody dziennie w celu pobudzenia procesu oczyszczania. Warto te si璕n望 po suplementy diety wspomagaj帷e odchudzanie.
Suplementy diety s swego rodzaju sk豉dnikami 篡wno軼i, kt鏎ych stosowanie przynosi wymierne korzy軼i dla naszego zdrowia i samopoczucia. Ich u篡wanie wzbogaca codzienn diet, w kt鏎ej brakuje niekt鏎ych wa積ych substancji, takich jak minera造 czy witaminy. Suplement闚 diety na naszym rynku jest naprawd du穎, ale w鈔鏚 nich wyr騜nia si Elavia - w 100 % naturalny. W jego sk豉dzie znale潭 mo積a a 14 aktywnych sk豉dnik闚 znanych ze swych w豉軼iwo軼i odchudzaj帷ych i wspomagaj帷ych odchudzanie: zielona herbata, guarana, ostrokrzew paragwajski i herbata yunnan pomagaj w spalaniu t逝szcz闚 koper w這ski, seler i j璚zmie usuwaj nadmiar wody cykoria, grejpfrut i figa indyjska eliminuj toksyny orzeszki kola wzmacniaj organizm.
Elavia Intensive to p造nny koncentrat o przyjemnym malinowo-wi郾iowym smaku, kt鏎y przyjmujemy przez pierwsze 10 dni kuracji. By ustabilizowa osi庵ni皻y efekt warto zastosowa kapsu趾i Elavia Anti Yo-Yo.
Preparat dost瘼ny jest w aptekach na terenie ca貫go kraju tak瞠 w Internecie
Elavia Intensive – 49 z這tych; Elavia kapsu趾i Anti Yo-Yo – 45,90 z這tych
Skoro wi璚 ju postanowi豉, 瞠 przechodzisz na diet, nie pope軟iaj po raz kolejny tych samych grzech闚. Wizja spe軟ionych marze o smuk貫j sylwetce jest w zasi璕u twoich r彗.
20:36, mojtrening , Zdrowie
Link
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 24