Tagi

鈔oda, 04 listopada 2015

Po ciep造m lecie, trudno przyzwyczai si do zimnych dni wieczor闚. Co wi璚 z treningami na si這wni i diet? Czy to wszystko musi si tak drastycznie zmieni? Na pewno nie drastycznie ale zasady treningu i diety musza ulec kilku zmianom. Dlaczego? Na to pytanie postaramy si udzieli odpowiedzi.


Zacznijmy od planu treningowego. Je郵i ustali貫 sw鎩 plan na lato, na pewno znalaz si w nim element treningu na rze嬌 bo jak wiadomo, trudno w lecie z豉pa mas mi窷niow lub po prostu przyty. W zim najlepiej postawi na trening mieszany, poniewa je郵i zdecydujemy si na "trening na mas" mo瞠my niepostrze瞠nie rozty si i czeka nas walka z nadwag - najgorszy problem jest z zrzuceniem oty這軼i brzucha. Trening mieszany nie jest z g鏎y ustalony i nie ma na niego regu趾i - ustalasz go sam wed逝g samego siebie, swoich mo磨wo軼i i potrzeb. Chodzi o to, 瞠 dzielisz dni treningowe na treningi na rze嬌 i treningi na mas. Mo瞠sz stosowa program tygodniowy - jeden tydzie masa - nast瘼ny rze嬌a i tak przez ca造 czas. Co powinno znale潭 si w planie treningowy na okres zimy? Te same 獞iczenia co zawsze! Trening mieszany na pewno podtrzyma przez okres zimy nasz wytrzyma這嗆 i si喚.
Co z diet? Te nale篡 j zmieni dok豉daj帷 przyjazne dla nas t逝szcze oraz wi璚ej w璕lowodan闚. Je郵i stosujesz kreatyn to na pewno b璠zie Ci ci篹ko utrzyma ten sam poziom spo篡wania p造n闚 co w okresie letnim - oczywistymi powodami s infekcje gard豉. Dlatego mo積a zamiast p造n闚 dorzuci owoce - najlepiej winogrona. Zima jest testem dla naszego organizmu, wi璚 nie warto ryzykowa - musimy uwa瘸 po treningach na przezi瑿ienie a w diecie na zimnie posi趾i i p造ny. Proponuj wszystkim spo篡wanie wi瘯szej ilo軼i mi瘰a oraz produkt闚 mlecznych. Profilaktycznie mo積a stosowa witamin C, rutinoscorbin i witamin B6.