Tagi

czwartek, 08 kwietnia 2010
B這nnik jest jedn z substancji decyduj帷ych o prawid這wym funkcjonowaniu uk豉du pokarmowego, stymuluje jego prac, wspomaga trawienie pokarm闚, a tak瞠 wp造wa na wydzielanie insuliny, wspomaga spalanie tkanki t逝szczowej oraz reguluje gospodark w璕lowodanami. Dzi瘯i swoim unikalnym w豉軼iwo軼iom dzia豉 jak naturalna szczoteczka, kt鏎a poprzez swoje zdolno軼i do 陰czenia i uwalniania substancji sprawia, 瞠 spo篡te produkty s trawione w豉軼iwie i bez problem闚. Gdy zaczyna brakowa b這nnika, ca這嗆 zaczyna funkcjonowa gorzej, sk豉dniki trudniej si wch豉niaj, trawienie napotyka na opory. Normalnie, na ka盥e spo篡te 100 kalorii powinno przypada 10 - 15 gram b這nnika - znakomita wi瘯szo嗆 kulturyst闚 w swoich dietach nie bierze tego pod uwag. Poza tym kultury軼i cz瘰to unikaj spo篡wania w璕lowodan闚, a co za tym idzie - owoc闚, warzyw, chleba pe軟oziarnistego, kasz. Co gorsza, wszystkie s dobrymi 廝鏚豉mi b這nnika! B這nnik jest potrzebny i trzeba go sobie dostarcza. Dlatego dobrze skomponowana dieta powinna opiera si na nast瘼uj帷ym wzorze 1/3 bia貫k, 1/3 warzyw, 1/3 produkt闚 z pe軟ego ziarna. Dowiedziono ju, 瞠 tak skomponowane posi趾i s smaczne, zdrowe i w 瘸den spos鏏 nie wp造waj ujemnie na tempo przyrost闚 masy mi窷niowej. Artyku pochodzi z naszego forum mojtening.pun.pl

Kulturysta powinien rozumie, 瞠 trening jedn ko鎍zyn wywiera wi瘯szy nacisk na mi窷nie, a co za tym idzie - silniej stymuluje wzrost

Dzi瘯i 獞iczeniu tylko jedn stron cia豉 kulturysta jest w stanie generowa silniejsze impulsy nerwowe, lepiej pobudza mi窷nie, wytwarza silniejsze skurcze, a przez to uzyskiwa wi瘯sze wydatki si造 i stymulowa rozw鎩. Mo積a to bardzo 豉two zademonstrowa. Je瞠li jeste w stanie wykona jedno ugi璚ie ze sztang 80 kg., to na zasadzie rachunku matematycznego powiniene by w stanie wykona ugi璚ie jednor帷z z obci捫eniem o wadze 40 kg. Jednak瞠 mo瞠 si tutaj okaza, 瞠 jednor帷z jeste w stanie ugi望 ci篹ar o wadze 45 kg., co po zsumowaniu daje wynik znacznie wi瘯szy od tego, kt鏎y uzyska貫, 獞icz帷 obur帷z. Jaka jest przyczyna takiego stanu rzeczy?...Ot騜 impulsy nerwowe, jakie pobudzaj mi窷nie przy 獞iczeniu jednor帷z nie s dzielone na dwie po這wy, jak to ma miejsce podczas 獞icze symultanicznych. W efekcie pozwala to na osi庵ni璚ie znacznie silniejszej kontrakcji.

Artyku pochodzi z naszego forum mojtening.pun.pl

wtorek, 06 kwietnia 2010

Zdania s podzielone. Rozs康ne b璠zie na pewno wy陰czenie ca趾owite z diety napoj闚 o wysokiej zawarto軼i alkoholu.
Ich spo篡cie mo瞠 przyczyni si jedynie do zahamowania wzrostu mi窷ni i powa積ej recesji w post瘼ach treningowych.

R騜nie co prawda alkohol dzia豉 na r騜nych ludzi i jedni m闚i 瞠 jeden kieliszek w鏚ki to miesi帷 pracy na si這wni do ty逝 a drudzy 瞠 co tygodniowa impreza nie wp造wa na nich negatywnie.

Jedni i drudzy przesadzaj ale fakt faktem 瞠 to Ci pierwsi maj wi璚ej racji. Dodatkowo pami皻a nale篡 瞠 alkohol to puste kalorie i to wcale nie w ma貫j ilo軼i (1 g czystego alkoholu to 7 kcal).

Ja osobi軼ie uwa瘸m 瞠 na piwo od czasu do czasu 鄉ia這 sobie mo積a pozwoli. Zwracajmy jednak uwag by takie piwo nie zago軼i這 na sta貫 w naszym codziennym jad這spisie zw豉szcza w obliczu zbli瘸j帷ych si wakacji.
Artyku pochodzi z naszego forum mojtening.pun.pl

 
1 , 2 , 3