Tagi

czwartek, 11 pa寮ziernika 2012

Masa mi窷niowa - jest najistotniejszym elementem okre郵aj帷ym budow fizyczn. R闚nanie na budow masy mi窷niowej ma trzy sk豉dowe: prawid這w strategi od篡wiania, intensywny trening i nowoczesne suplementy. Nie jest to 瘸dna skomplikowana nauka, ale te ma swoje kruczki. By oszcz璠zi wam czasu i k這potu oto 10 wskaz闚ek jak sprawi by anabolizm wskoczy na wy窺ze obroty, jak wytworzy dodatni bilans azotowy - by napakowa mi窷nie trzeba dostarcza do organizmu wi璚ej azotu (z bia趾a i wskutek treningu) ni organizm wydala na drodze naturalnych przemian metabolicznych.


1) Nacisk na faz negatywn.
Przyrost mi窷ni jest logiczn konsekwencj ich skurcz闚. Zazwyczaj podkre郵a si rol fazy koncentrycznej skurczu, gdy mi瘰ie si skraca ale rozci庵anie mi窷nia w fazie koncentrycznej (negatywnej), gdy mi瘰ie si wyd逝瘸 utrzymuj帷 sta貫 napi璚ie, te bezpo鈔ednio powoduje przyrost mi窷ni. Nacisk na faz negatywn to prosta technika przeci捫enia mi瘰ni i u豉twienia radykalnego przyrostu ich masy.

2) Jedz ryby.
T逝ste ryby - jak na przyk豉d 這so dostarczaj tak zwanych omega-3 kwas闚 t逝szczowych. Dzi瘯i nim mi窷nie staj si bardziej wra磧iwe na dzia豉nie insuliny. Zatem - mi窷nie spalaj zapasy glikogenu, a do mi窷ni wchodz aminokwasy i jednocze郾ie oszcz璠zane s rezerwy glutaminy.

3) Zwi瘯sz spo篡cie sodu.

S鏚 jest podstawowym minera貫m niezb璠nie koniecznym do przyrostu mi窷ni. Ma on z陰 reputacj, gdy mo瞠 powodowa retencje wody - znienawidzon przez przygotowuj帷ych si do zawod闚 kulturyst闚. Ale z drugiej strony s鏚 u豉twia magazynowanie glikogenu i wch豉nianie aminokwas闚, a tak瞠 zwi瘯sza wra磧iwo嗆 mi瘰ni na dzia豉nie insuliny.

Przeczytaj ca這嗆 na naszym forum

21:56, mojtrening , Porady kulturystyczne
Link