Tagi

Zdrowie

pi徠ek, 29 marca 2013

7 grzech闚 g堯wnych pope軟ianych podczas odchudzania

Dzisiaj postanowi豉, 瞠 od jutra przechodzisz na diet. Kt鏎y to ju raz? Na pewno nie pierwszy, prawda? Dobre ch璚i nie wystarcz, by zgubi ponadprogramowe kilogramy.
Nie martw si, nie jeste sama. Z najnowszych bada wynika, 瞠 kobiety po鈍i璚aj na odchudzanie 鈔ednio 17 lat swojego 篡cia i w豉郾ie tyle czasu s na diecie.

Jak wyliczyli badacze, kobieta w ci庵u ca貫go swego 篡cia chudnie 鈔ednio 9 razy. Niekt鏎e z nas odchudzaj si permanentnie. Wynika z tego, 瞠 nasze diety s nieskuteczne. Dlaczego tak si dzieje? Jakie pope軟iamy grzechy?

Wyliczy je mo積a jednym tchem: zbyt p騧no jemy 郾iadania, robimy za d逝gie przerwy mi璠zy posi趾ami, stosujemy monotonn i zbyt radykaln diet, nie podejmujemy aktywno軼i fizycznej, stawiamy sobie nierealne cele, por闚nujemy swoje wyniki z innymi. Przede wszystkim za jednak zbyt szybko wracamy do z造ch nawyk闚 篡wieniowych po sko鎍zonej kuracji odchudzaj帷ej. 砰jemy w wiecznej hu鈣awce: waga raz w g鏎, raz w d馧. To nie mo瞠 si uda!
Aby nasze starania by造 skuteczne przyda si dobry plan. Dobry plan to znaczy plan realny, taki, kt鏎y doprowadzi nas do wymarzonego efektu i utrzyma go przez d逝gi czas bez specjalnych wyrzecze. Odchudzanie zawsze warto zacz望 od kuracji oczyszczaj帷ej dzi瘯i, kt鏎ej przyspieszymy proces eliminacji toksyn z organizmu. Zalecana jest zw豉szcza wtedy, gdy odczuwamy zm璚zenie, cierpimy na zaparcia i b鏊e g這wy. To najcz瘰tsze oznaki, 瞠 narz康y wydalnicze mog造 zosta przeci捫one toksynami.
Sojusznikiem detoksykacji jest woda. Wskazane jest pi co najmniej 1,5-2,0 litry wody dziennie w celu pobudzenia procesu oczyszczania. Warto te si璕n望 po suplementy diety wspomagaj帷e odchudzanie.
Suplementy diety s swego rodzaju sk豉dnikami 篡wno軼i, kt鏎ych stosowanie przynosi wymierne korzy軼i dla naszego zdrowia i samopoczucia. Ich u篡wanie wzbogaca codzienn diet, w kt鏎ej brakuje niekt鏎ych wa積ych substancji, takich jak minera造 czy witaminy. Suplement闚 diety na naszym rynku jest naprawd du穎, ale w鈔鏚 nich wyr騜nia si Elavia - w 100 % naturalny. W jego sk豉dzie znale潭 mo積a a 14 aktywnych sk豉dnik闚 znanych ze swych w豉軼iwo軼i odchudzaj帷ych i wspomagaj帷ych odchudzanie: zielona herbata, guarana, ostrokrzew paragwajski i herbata yunnan pomagaj w spalaniu t逝szcz闚 koper w這ski, seler i j璚zmie usuwaj nadmiar wody cykoria, grejpfrut i figa indyjska eliminuj toksyny orzeszki kola wzmacniaj organizm.
Elavia Intensive to p造nny koncentrat o przyjemnym malinowo-wi郾iowym smaku, kt鏎y przyjmujemy przez pierwsze 10 dni kuracji. By ustabilizowa osi庵ni皻y efekt warto zastosowa kapsu趾i Elavia Anti Yo-Yo.
Preparat dost瘼ny jest w aptekach na terenie ca貫go kraju tak瞠 w Internecie
Elavia Intensive – 49 z這tych; Elavia kapsu趾i Anti Yo-Yo – 45,90 z這tych
Skoro wi璚 ju postanowi豉, 瞠 przechodzisz na diet, nie pope軟iaj po raz kolejny tych samych grzech闚. Wizja spe軟ionych marze o smuk貫j sylwetce jest w zasi璕u twoich r彗.
20:36, mojtrening , Zdrowie
Link
鈔oda, 13 lutego 2013

Szparagi
Szparagi zawieraj du瞠 ilo軼i likopenu, kt鏎y chroni przed rakiem prostaty. Ponadto szparagi s bogate w witamin A wa積 dla uk豉du odporno軼iowego i zdrowia oczu oraz du穎 b這nnika pomagaj帷ego obni篡 poziom cholesterolu i dba o zdrowia serca. Ro郵ina zawiera tak瞠 bia趾o i 瞠lazo.

Dynia pi禦owa
Oferuje znacz帷e ilo軼i beta-karotenu, kt鏎y jest wa積y dla zdrowia oczu. Ponadto dba o serce dzi瘯i zawarto軼i witaminy C, a tak瞠 oferuje b這nnik, kt鏎y pomaga obni篡 poziom cholesterolu i utrzyma odpowiedni poziom cukru we krwi.

Oliwa z oliwek
Oliwa z oliwek jest bogata w t逝szcze jednonienasycone, kt鏎e wp造waj na ni窺zy poziom cholesterolu we krwi zmniejszaj帷 ryzyko chor鏏 serca. Badania pokazuj r闚nie, 瞠 ten typ t逝szczu mo瞠 utrzyma niski poziom insuliny i poprawi kontrol st篹enia cukru we krwi. Co wi璚ej oliwa zawiera ponadto witamin K pomagaj帷 w krzepni璚iu krwi i witamin E - przeciwutleniacz wa積y w tworzeniu czerwonych krwinek.

Gruszki
Gruszki maj b這nnik rozpuszczalny, kt鏎y mo瞠 pom鏂 w utrzymaniu zdrowego poziomu cukru we krwi zmniejszaj帷 ryzyko cukrzycy. Wywo逝j uczucie syto軼i, wi璚 powoduj, 瞠 mniej si je. Co wi璚ej zmniejszaj ryzyko raka jelita grubego. Owoce s bogate w sk豉dniki od篡wcze i mineralne dostarczaj帷 witaminy C, kwasu foliowego, przeciwutleniaczy i potasu.

Jab趾a
Jab趾a zawieraj rozpuszczalny b這nnik mog帷y pom鏂 obni篡 poziom cholesterolu i zwi瘯szy wychwyt glukozy, co umo磧iwia utrzymanie prawid這wego poziomu cukru we krwi. S tak瞠 bardzo 廝鏚貫m potasu, przeciwutleniaczy i witaminy C.

Broku造
Broku造zawieraj b這nnik, przeciwutleniacze i witaminy takie jak A, C, B9 (kwas foliowy) i K. To za oznacza, 瞠 wp造waj na dobre funkcjonowanie oczu, czerwonych krwinek, systemu odporno軼iowego, ko軼i i tkanek.

09:10, mojtrening , Zdrowie
Link Komentarze (2) »
niedziela, 23 grudnia 2012

安i皻a bez dodatkowych kilogram闚?Zrezygnowa z tradycyjnych przysmak闚 czy na kilka dni zapomnie o diecie? Jak przetrwa 安i皻a i nie przyty podpowiada dietetyk.
Przestrzeganie diety bywa trudne na co dzie, a co dopiero podczas 安i徠, kiedy na stole pojawiaj si nasze ulubione potrawy. Do tego w du篡ch ilo軼iach i najcz窷ciej przyrz康zone wed逝g staropolskich przepis闚. Kilkudniowe ucztowanie mo瞠 negatywnie odbi si na naszym zdrowiu oraz sylwetce. Zw豉szcza osoby b璠帷e na diecie nara穎ne s na wiele kalorycznych pokus. Czy zatem jedynym sposobem na unikni璚ie dodatkowych centymetr闚 w pasie jest rezygnacja z tradycyjnych przysmak闚?

– Dieta nie powinna wyklucza kosztowania 鈍i徠ecznych specja堯w. Je郵i podczas przygotowywania i spo篡wania potraw b璠ziemy pami皻ali o najwa積iejszych zasadach zdrowego od篡wania, nie musimy obawia si niechcianych kilogram闚. 安i徠eczne menu nale篡 odpowiednio wcze郾iej zaplanowa, o pomoc warto r闚nie poprosi dietetyka – m闚i Zofia Urba鎍zyk, dietetyk z Naturhouse.

Zamiast rezygnowa z ulubionych da, takich jak bigos, pierogi czy barszcz wystarczy przygotowa je w mniej kaloryczny spos鏏. Unikajmy przede wszystkim sma瞠nia potraw (mi瘰, pierog闚, ryb), zw豉szcza na g喚bokim t逝szczu, wybieraj帷 zdrowsze metody obr鏏ki – pieczenie lub gotowanie. Odstawmy tak瞠 niezdrowe dodatki w postaci boczku lub skwark闚. Przyrz康zaj帷 tradycyjny bigos mo瞠my zamieni proporcje i doda wi璚ej chudego, bia貫go mi瘰a.

– Osoby b璠帷e na diecie powinny uwa瘸 na dodatkowe w璕lowodany – ziemniaki czy kluski, kt鏎e lepiej zamieni na wi瘯sz porcj sur闚ki. Do jej przygotowania zamiast 鄉ietany czy majonezu wybierzmy np. jogurt naturalny. Kaloryczn pu豉pka s r闚nie alkohole i s這dkie napoje, g堯wnie te gazowane. Zast徙my je szklank wody mineralnej z cytryn lub fili瘸nk czerwonej herbaty – dodaje Zofia Urba鎍zyk.

Pami皻ajmy te, 瞠 nie wszystkie 鈍i徠eczne potrawy s a tak kaloryczne. Bez wi瘯szych obaw mo瞠my si璕a np. po pierogi z kapust i grzybami, czysty barszcz czerwony przygotowany na wywarze z samych warzyw oraz odpowiednio przyrz康zone ryby (gotowane, pieczone lub z grilla). Do tych najzdrowszych zalicza si m.in. karpia, dorsza, sol czy fl康r.

Podczas 鈍i徠ecznych dni warto szczeg鏊nie pami皻a o w豉軼iwych nawykach 篡wieniowych. Chc帷 spr鏏owa wielu potraw, nak豉dajmy na talerz mniejsze porcje, a pomi璠zy kolejnymi posi趾ami r鏏my sobie przerwy.

– Zdecydowanie z造m pomys貫m jest g這dzenie si przez ca造 dzie, aby p騧niej zje嗆 wi璚ej. Nawet je郵i uroczysto嗆 trwa do p騧nych godzin wieczornych, ostatni posi貫k powinni鄉y zje嗆 3-4 godziny przed snem, 瞠by nadmiar spo篡tych kalorii nie zamieni si w tkank t逝szczow. Du瞠 znaczenie ma r闚nie odpowiednie 陰czenie da – maj帷 ochot na co s這dkiego, nie decydujemy si na deser zaraz po sytym obiedzie – przekonuje dietetyk.

Je郵i mamy obawy, czy 鈍i徠eczne menu nie pokrzy簑je naszych plan闚 zwi您anych ze szczup陰 sylwetk lub nie zaprzepa軼i osi庵ni皻ych ju rezultat闚, zawsze warto poprosi o pomoc dietetyka. Specjalista doradzi nam, jak zaplanowa jad這spis, poleci przepisy na dietetyczne potrawy i udzieli praktycznych wskaz闚ek.

23:25, mojtrening , Zdrowie
Link
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 7